De aarde is aan het opwarmen. Door het gebruik van fossiele brandstoffen dragen wij als mensen ook bij aan de opwarming van de aarde. Het stijgen van temperaturen zal ervoor zorgen dat de zeespiegel gaat stijgen. Voor landen die onder de zeespiegel liggen, zoals Nederland en België, gaat dit een groot probleem worden. Als inwoners van deze landen hebben we daarom een extra verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een beter milieu. Wij gaan hier immers als één van de eerste mensen op de wereld de gevolgen van ondervinden. Bijdragen aan een beter milieu kan op verschillende manieren. Zo kan je bijvoorbeeld besparen op energie of water. Hiermee kan je de CO2 uitstoot op aarde terugdringen. In deze blogpost gaan...
Lees verder